2008-03-03

EZETZ ASMATU!


Hona hemen euskara egiten animatzeko zuek asmatutako zenbait lema. Askoz gehiago egon diren arren (lan dotorea egin duzue) batzuk aukeratu behar genituen eta, leloa izanda, hurrengo hauen musikaltasunean eta errepikatzeko erreztasunean fijatu gara.

Orain zure txanda da. Irakurri guztiak eta aukeratu bat, gehien gustatzen zaizuna. Gero, zure eritzia eman "komentario " hitza klikatzen.

1

Lagunekin

euskaraz hitz egin



2
Gora euskera
delako ederra



3
Jo ta ke
Euskara galdu gabe



4

Euskalduna bazara,
egin euskara!


5
Euskaraz ez baduzu hitz egiten,
Euskara galduko da.
Baina Euskaraz hitz egiten baduzu,
mundua, Euskaraz izango da.


6
Euskaraz hitz egiten, ez gaituzte mugituko.
Euskaraz hitz egiten, ez gaituzte mugituko.
Zuhaitz tinko ibai ondoan bezala, ez gaituzte mugituko.

7
Jolasten, ikasten, beti-beti
euzkaraz mintzatzen


8
Tras, Tras, egin Euskaraz



9
E,e,e, Euskeraren alde.
Euskeraz bizi, euskera bihotzean




64 comentarios:

Anónimo dijo...

Niri gehien gustatu zaidana 9. da.

Anónimo dijo...

Nire botoa esaldi honentzat da: "Lagunekin, Euskeraz hitz egin".
Esaldi besteak asko gustatzen zaizkit ere.

Anónimo dijo...

EKAITZ PEÑALVER 2.MAILA A
Niri gehien gustatzen zaidana 8.da

Anónimo dijo...

URTZI PEÑALVER 4 URTE
Niri gehien gustatzen zaidana 8.da

Anónimo dijo...

Nik aukeratu dut 4.komentarioa.

Anónimo dijo...

NIK AUKERATZEN DUT 4.KOMENTARIOA

Anónimo dijo...

NIK AUKERATZEN DUT 4. KOMENTARIOA

Anónimo dijo...

Nik 4.komentarioa aukeratuko dut gehien gustatzen zaidalako.

Anónimo dijo...

LORENA 3.A GUSTATXEN SAIT 2 .

Anónimo dijo...

5.KOMENTARIOA GUSTATU ZAIT

Anónimo dijo...

Irene 3. maila
niri gehien gustatzen zaidana 3.
da

Anónimo dijo...

Nik laugarren komentarioa dut gustoko.

Anónimo dijo...

Ainhoa 3.maila
gehien gustatzen zaidana 1.izan da

Anónimo dijo...

NIRI GUSTATZEN ZAIT 3.DA

Anónimo dijo...

Mirari 3.a
2.izan da

Anónimo dijo...

maite3.a


gehien gustatu zaidana 8.da

Anónimo dijo...

nik 4.aukeratu dut

Anónimo dijo...

Irati 3 maila A


Geien gustatzen zaidana 3 izan da

Anónimo dijo...

Irati 3 maila A


Geien gustatzen zaidana 3 izan da

Anónimo dijo...

Javi 3.maila A
gehien gustatu 2izan da

Anónimo dijo...

Julen 3 maila A

gehien gustatu zaidana 2 izan da

Anónimo dijo...

Adrian 3.A

gehien gustatu zaidana 2.a izan da

Anónimo dijo...

Joseba 3 maila A


gehien gustatzen zaidana 7. da

Anónimo dijo...

Iker 3.A

gehien gustatzen zaidana 3. da

Anónimo dijo...

Alejandro 3. A
Gehien gustatu zaidana 2 da.

Anónimo dijo...

JONATHAN 6.A

Niri 3. da gehien gustatzen zaidana

Anónimo dijo...

Lander 6.a

Niri gehien gustatzen zait 6.

Anónimo dijo...

Niri 7 gustatzen zait

Dorje 6.A

Anónimo dijo...

Ane 3. maila A

gehien gustatu zaidana 3.da

Anónimo dijo...

Niri gehien gustatu zaidana 4.izan da.

Anónimo dijo...

8.

Anónimo dijo...

8.

Anónimo dijo...

8.

Anónimo dijo...

IRENE SAN JOSE

Niri 8 guztatzen zait

Anónimo dijo...

IRENE SAN JOSE

Niri 8 guztatzen zait

Anónimo dijo...

IRENE SAN JOSE

Niri 8 guztatzen zait

Anónimo dijo...

IRENE SAN JOSE

Niri 8 guztatzen zait

Anónimo dijo...

LEYRE BARCINA 6.A

Nire gustukoa 8.a izan da.

Anónimo dijo...

LEYRE BARCINA 6.A

Nire gustukoa 8.a izan da.

Anónimo dijo...

LEYRE BARCINA 6.A

Nire gustukoa 8.a izan da.

Anónimo dijo...

Niri 1. gustatzen zait

Anónimo dijo...

ane.m 5.a
niri asko gustatzen zaidana, 4. da

Anónimo dijo...

Iñigo 2.maila A
1 nire gustokoa da.

Anónimo dijo...

Niri bostgarrena gustatu zait

Alazne 2 maila B

Anónimo dijo...

Niri zazpigarrena gustatzen zait

Maialen Bost urte A

Anónimo dijo...

Niri lehenengoa gustatzen zait.

Anónimo dijo...

ANDER 5.A

4na da gehien gustatzen zaidana

Anónimo dijo...

Ainhoa 3. maila A

Gehien gustatu zaidana 3. da

Anónimo dijo...

victoria 6.B



3rrena dut gustuko.

Anónimo dijo...

niri 3. gustatu zait.

marlene 6.b

Anónimo dijo...

nire guztokoena da 3.

Anónimo dijo...

nire gustokoa 2. da

Anónimo dijo...

Julen 6.maila.a
Niri gehien gustatzen zaidana 5. da

Anónimo dijo...

danel 6b
9. gehien gustatu zaidana da.

Anónimo dijo...

nik dut gustoko dut 3.garrena


jone enjamio 6.B

Anónimo dijo...

maitane perez 6.b


niri gustatzen zait 3garrena.

Anónimo dijo...

markel garcia 6.b


3garrenagustuko dut

Anónimo dijo...

alba 6b


ni gustoko dut 4.na

Anónimo dijo...

alba 6b


ni gustoko dut 4.na

Anónimo dijo...

Beñat 6.b

niri gehien gustatzen zaidana 3rrena da

Anónimo dijo...

niri gustat zaidanada Beñatena da

Anónimo dijo...

niri gustatu zaidana Beñatena da

Anónimo dijo...

SOFIA 2 B


3 GUSTATZEN ZAIT.

Anónimo dijo...

Niri 2.a gustatzen zait.



Cecilia 3.A